dinsdag 5 december 2006

Artikel Metro: 'De beurs is hartstikke cool'

Metro-verslaggever Jochem Geerdink schreef een paginagroot artikel over mij. Het verscheen vrijdag 17 november in Metro, dat bij veel stations gratis verspreid wordt. Toevallig ging ik die dag zelf met de trein. Een rare gewaarwording om mensen een stuk te zien lezen dat over jezelf gaat!

Quote uit het artikel:
Sinds Willemse het programma presenteert, moet ze vaak opboksen tegen vooroordelen. “Mensen hebben een bepaald idee van de beurs. Dat beeld klopt niet. Vergelijk het met dat spelletje Wie Ben Ik. Je drukt op de knop, het woord beurs verschijnt en mensen denken dan direct ‘oh, saai!’. Er wordt ook altijd met heel veel cynisme gekeken naar wat ik doe. Als je iets weet van politiek, ben je intelligent en hip. Het lijkt ook steeds cooler om met elkaar over politiek te praten. Maar als je iets weet van de beurs, ben je ineens een saaie doos. Ik begrijp dat niet, want er gebeurt altijd wel wat. De beurs is juist hartstikke cool!”

Lees hier het hele artikel (doorscrollen naar pagina 11)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Eigenlijk zeg je indirect dat jij ook cool bent dus.

Anoniem zei

Dat zegt ze niet... maar dat is ze wel!

Jos zei

@ Anonymous:
Het is maar net wat je er in wilt zien, ik zie iemand die enthousiast/passioneel is over haar vakgebied..
Spijtig dat daar dan zo op wordt gereageerd.