vrijdag 1 december 2006

Jort Kelder: 'De internetbubbel is terug'

Ik had, op onze stand op de Dag van de Belegger, Jort Kelder voor onze camera gekregen. Een beetje morrend stond hij naast me. En ik maakte me nogal zenuwachtig, ik wilde niet dom overkomen en natuurlijk gebeurt dat dan wel.
Maar Jort is De Man met De Meningen dus hoe raar ik mijn vragen ook stelde: er kwam iets geweldigs uit. Tijdens het monteren (ik heb vooral mezelf eruit geknipt) kwam ik er plotseling achter dat hij zei dat hij beleggen belachelijk vindt, maar het ondertussen wel zelf doet, en dat hij vindt dat de internetbubbel weer terug is.
Dat vonden zoveel mensen een interessante uitspraak, dat het een van de best bekeken video's werd. Wil je zien waarom, klik dan hier op interview met Jort Kelder.

1 opmerking:

Jaap Zelf zei

Leuck ende mooy! Gaet zoo door en ge zult spinazi eeten!