donderdag 3 november 2016

Gaat niet goed

Dinsdag stond ik nog op een fijne plus van 5 procent. Daar was ik blij mee, al is het natuurlijk niets vergeleken bij de percentages die de topspelers in dit spel behalen. Helaas is het beeld nu weer totaal omgeslagen en staat mijn rendement op min 1%.

Wat nu?

Mijn turbo long op Galapagos is uitgestopt, daar heb ik een flink verlies op moeten incasseren. De TL Facebook deed het eerder nog goed, maar ook daar heb ik flink op verloren. Hoe pijnlijk ook: die heb ik zelf maar verkocht met zo'n 50% verlies.

Er staan nog mooie plussen op de TL's in de euro/dollar en goud. Maar mijn positie in goud had ik al deels afgebouwd, dus dat tikt niet erg meer aan op het totaalrendement.

Ik probeer vandaag nog even mee te liften in de stijging op ING, Aegon en ABN maar ook dat lijkt mijn portefeuille er nog niet erg bovenop te helpen.

Wat ik ga doen is even wachten, maar dan toch zoveel mogelijk winsten verzilveren. En maar hopen dat het nog aantrekt. Maar morgen is het spel al afgelopen, dus veel verwacht ik niet meer op deze korte termijn.

Sorry teamleden, ik hoop dat jullie het veel beter doen dan ik!

Geen opmerkingen: