woensdag 5 juli 2006

Over Janneke

PRESENTATRICE - DAGVOORZITTER - MEDIATRAINING - COLUMNS - VOICE OVER

Geïnteresseerd? Mail mij op: firmawillemse@hotmail.com

PRESENTATRICE
Sinds 2004 presenteer ik FinanceTelevision (Zoom.in): twee dagelijkse praatprogramma’s over de beurs. De programma’s zijn te zien op de meeste toonaangevende beleggersportals, waaronder www.iex.nl en www.alex.nl. In de studio vraag ik deskundigen naar hun visie op aandelen, beleggingsproducten en het dagelijkse beursnieuws. Daarbij staan de gevolgen voor de particuliere belegger centraal: moeten we kopen of verkopen?

Sinds februari 2006 presenteer ik ook de programma’s van Rabo Beleggers TV. Deze zijn speciaal gemaakt voor de website van de Rabobank. U kunt de programma’s vinden op www.rabobank.nl via het tabblad ‘Beleggen’.

DAGVOORZITTER
Mijn presentatie-ervaring inzetten bij uw evenement? Als dagvoorzitter leid ik bijeenkomsten, congressen en symposia in goede banen. Hierbij beperk ik me niet slechts tot evenementen in de financiële wereld. Ik lees me goed in en zorg ervoor dat de dag verloopt zoals u dat wilt.

MEDIATRAINING
Wil je een betere spreker worden? Je minder onzeker voelen in gesprekken met de media? Je kunt bij mij terecht voor gerichte mediatraining. In persoonlijke gesprekken gaan we heel concreet aan de slag. Met behulp van video laat ik zien waar jouw sterke en zwakke punten liggen. Daarna bespreken we hoe je die punten beter kunt benutten of omzeilen.

COLUMNS
Sinds 2006 schrijf ik columns voor www.usmarkets.nl over mijn eigen beleggingservaringen. Daarin blijkt vaak dat mijn kennis me niet behoedt voor de emotionele, verkeerde, beslissingen die tot verlies leiden. Ik hoop dat andere beleggers na het lezen van mijn columns die valkuilen kunnen omzeilen. Voor Inveztor.nl schrijf ik een maandelijkse nieuwsbrief over groen beleggen.

VOICE OVER
Ik spreek regelmatig voice overs in bij nieuwsvideo’s. Ook ben ik inzetbaar bij het inspreken van commercials en bedrijfsfilms.

JOURNALIST
Ik heb brede ervaring als journalist. Na het afronden van de School voor Journalistiek in Utrecht werkte ik geruime tijd als schrijvend redacteur voor de economieredactie van de Geassocieerde Persdiensten (GPD) in Den Haag. Daarna vroeg mijn toenmalige chef me of ik wilde komen werken bij financiële nieuwszender RTL Z, die toen nog moest worden opgezet. In die gezellige en hectische periode leerde ik als redacteur en verslaggever alles van het televisievak: interviewen voor een camera, monteren, voice overs inspreken.

Via verschillende contracten bij Breekijzer, het programma van Pieter Storms, FTV Prod. en Endemol keerde ik uiteindelijk terug naar het financieel-economische nieuws.

Geïnteresseerd? Meer weten? Mail mij op: firmawillemse@hotmail.com




Geen opmerkingen: