dinsdag 8 augustus 2006

Artikel uit: Veronica Magazine nummer 31- 1 augustus 2006

Netnews 31, 2006

De favorieten van...Janneke Willemse
Deze ‘beursbabe’ presenteert financiële programma’s op verschillende sites.
www.iex.nl
„Van de columns word ik altijd erg blij. Vaak lees je insiders-info die nergens anders te krijgen is. De video’s die ik presenteer, zijn er ook te bekijken.”

www.beurs.nl
„Levert goed en snel het laatste beurs-nieuws; de feeds van Betten en Dow Jones worden door elkaar geplaatst. Interessant nieuws bespreek ik dan met de studiogast.”

www.fd.nl
„Plaatst gebeurtenissen goed in een context, met handige bedrijfsprofielen.”

www.gratisoptehalen.nl
„Net als Marktplaats.nl, maar dan alleen gratis spullen. Er bleken mensen heel blij te zijn met mijn resthout en betonblokken, en zelf heb ik er een aarts-lelijke tafel gevonden.”

www.rijkerleven.com
„Heerlijk, die bespaartips. Geld en energie over de balk smijten is nergens voor nodig. Aardige vervanger voor
www.zuinigst.nl dat ‘under construction’ is.”

Voor de rest van dit artikel, zie Veronica Magazine nummer 31, pagina 127.
Redactie: Mischa de Bruijn



Geen opmerkingen: