zaterdag 10 november 2007

Bezoek ons op de Dag van de Belegger

Mijn eerste week bij mijn nieuwe werkgever, Belegger.nl, zit erop. Nieuwe medewerkers worden meestal een paar dagen ontzien, als ze bij een bedrijf in dienst treden, maar voor mij gaat die vlieger niet op. Het is meteen knallen, vanaf dag één.

Het is dan ook nogal een ambitieus plan dat we hebben: in drie weken tijd zetten we ons eigen videokanaal op: Belegger.tv. Helemaal vanaf nul. Er moeten reportages komen en interviews met interessante beursdeskundigen. Zodat u straks ook zónder te lezen aan de benodigde beleggingsinformatie kunt komen.

Gelukkig is het team bij Belegger.nl erg enthousiast en hoef ik het niet alleen te doen. Dennis, Mark en Mark zijn al erg ver met het bouwen van een mooie player, die helemaal past bij de stijl van Belegger.nl. Eindredacteur Tim regelt interessante sprekers, Kim strooit met ideeën, ik werk programma-ideeën uit en Vivienne regelt alles voor onze kraam op de Dag van de Belegger op 23 november.

Op die beleggersbeurs heeft Belegger.nl een eigen stand. Die plek is voor ons een kans om kennis te maken met iedereen die leest en kijkt. In voorgaande jaren bij FinanceTelevision vond ik het altijd er leuk om eens te zien wie u bent en te horen wat u eigenlijk van ons vindt.

We grijpen de Dag van de Belegger aan als startschot voor ons eigen videokanaal: Belegger.tv. In de stand zullen we aansprekende namen interviewen voor de camera. Zo hebben onder andere Peter Bakker (TNT) Joop Bresser (Delta Lloyd AM) toegezegd bij ons aan te schuiven.

Voelt u ook de behoefte om op camera uw zegje te doen over de beurs of een aandeel of heeft u een gouden beleggingstip? Kom dan langs op onze stand en vertel uw verhaal aan onze Belegger Babbelbox.

De video’s kunt u vanaf maandag 25 november bekijken op het gloednieuwe Belegger.tv. Kunt u meteen ook dáár even uw mening over geven!

Geen opmerkingen: